Treballadors/es del Banc de Sabadell es solidaritzen amb la campanya de Reis de la Fundació Magone

Per sisè any consecutiu el personal del Banc de Sabadell apadrina els regals de nens i nenes en desavantatge social.

Any rere any, gran part del personal de les diferents delegacions del Banc de Sabadell a nivell estatal col·laboren amb la campanya de Reis impulsada per la Fundació Magone – Acció social dels Salesians.

Tal i com es porta fent als darrers anys, cada treballador/a apadrina una carta feta per un infant participant dels diferents projectes socials salesians arreu de l’estat. Amb aquesta acció s’aconsegueix portar una mica d’il·lusió a famílies en clara desavantatge social, més encara en aquestes màgiques dates.

En total s’han pogut apadrinar 400 cartes. A cada carta es demanaven dos regals, un de necessitat i un altre més lúdic. La qual cosa vol dir que s’han repartit un total de 800 regals arreu de l’estat.

A continuació un petit recull de fotografies que il·lustren la il·lusió i alegria amb que van rebre els regals: