Els treballadors/es del Banc de Sabadell es converteixen en Reis Mags

Un any més, els treballadors i treballadores del Banc de Sabadell han col·laborat amb la campanya de Reis de la Fundació Magone – Acció social del Salesians.

És un somni que va començar al 2013 i, any rere any, continuen fent somiar a molts infants, no només de Catalunya, sinó de la resta de moltes comunitats autònomes de l’Estat Espanyol. Al llarg d’aquest 5 anys, els treballadors i treballadores de les diferents sucursals del Banc de Sabadell apadrinen totes les cartes fetes per molts nens i nenes en situació de risc social.

Enguany s’han apadrinat 404 cartes, el suposa un total de 808 regals. Aquests regals han anat destinats a nens i nenes en dels diferents projectes socials dels Salesians a tot l’estat espanyol.

Des de la Fundació Magone només ens queda agraïr tota la feina feta i esperar que, per molt anys, es pugui omplir d’il·lusió en aquestes dates tant importants pels infants.