Quina Gala!!!

Una nit d’esperança contra la pobresa infantil

Gràcies Bruno Oro, Pep Plaza, Mag Lari i Joana Vilapuig per fer-ho possible. Més de 750 persones omplen l’emblemàtic cinema Aribau.

Molts nervis i emoció. És dilluns 9 de febrer i l’imponent cinema Aribau, al centre de Barcelona, es va omplint per assistir a la Gran Gala Solidària que la Fundació Magone – Acció Social dels Salesians ha organitzat gràcies a la col·laboració de quatre artistes meravellosos: Bruno Oro, Pep Plaza, Mag Lari i Joana Vilapuig.

Tots ells, de forma totalment altruista han volgut posar el seu granet de sorra per lluitar contra la pobresa infantil i juvenil a casa nostra. BTV Informatius connecta en directe moments abans de la Gala i entrevista a en Raúl Lerones, director de la Fundació Magone.

El cine fa goig, és pràcticament ple, més de 750 persones, i és un dilluns d’hivern a les 20:30 h. És ben clar doncs, que es tracta d’una molt bona causa i que l’elenc d’artistes és de somni.

La vetllada és màgica, en Bruno Oro, presentador de la Gala, pregunta a en Raúl Lerones quina és la missió de la Fundació Magone, que vehicula l’acció social dels Salesians i inclou de manera transversal a les Plataformes Socials, Escoles, Parròquies, Centres Juvenils i  l’Escola Universitària Salesiana de Sarrià (EUSS).

En Raúl contesta, deixant ben clar que la missió dels Salesians és la d’estar al costat dels més pobres, i especialment dels infants i joves més vulnerables.

De cop, en la immensa pantalla del cinema Aribau que el Grup Balaña ha cedit de manera gratuïta per a l’ocasió, apareix projectat el vídeo Històries Magone, històries de superació il·lusió i esperança. Molta emoció entre els assistents.

En Bruno Oro surt de nou a l’escenari emocionat per la història de l’Imad que s’ha projectat i dóna pas a una nit de diversió i sintonia que no oblidarem mai. Senzillament genial l’actuació d’en Pep Plaza, que amb una guitarra i amb el seu humor es va posar a la butxaca a tot el públic.

I després va arribar en Mag Lari, també incommensurable, que a part de fer-nos gaudir de la seva màgia va aconseguir fer riure a tort i a dret. La Gala va finalitzar amb un sonor aplaudiment que ens ha de seguir animant a lluitar pels infants i joves més desfavorits.

A la sortida tot somriures i en alguns gairebé amb agulletes a la panxa després d’haver rigut tant. Els assistents es van poder fotografiar al costat d’alguns dels artistes en el photocall muntat per a l’ocasió.

La Gala es va retransmetre en directe per twitter i aquí en podeu veure el resum. També en aquest enllaç podeu accedir a un resum de la campanya comunicativa. Gràcies a tots per poder viure aquest somni i fer-lo possible.