Qui som

La Fundació Magone és una organització no lucrativa impulsada pels Salesians de la Inspectoria de Maria Auxiliadora .

La nostra missió és:

Oferir a infants i joves, especialment els més necessitats i des de l’educació, eines i capacitats que possibilitin el seu creixement personal i l’exercici de la seva ciutadania”

Qui era Magone?

Miquel Magone era un jove de carrer. Sense estudis ni ofici, liderava una banda juvenil. Don Bosco el va acollir en el seu Oratori. Finalment, havia trobat el seu camí. Don Bosco li va oferir estudis però, sobretot, li va oferir una mà amiga i consell, el va saber escoltar. Don Bosco va creure en ell, i Miquel Magone es va sentir estimat.

I és per això, que la Fundació Magone porta el seu nom: com a homenatge a tots els infants i joves que no tenen un referent, algú que els estimi i els guiï. Volem que tots els infants i joves tinguin un entorn segur on créixer, desenvolupar-se i, sobretot, sentir que són importants per a algú.