Pepe Vacas, solidaritat feta música

El cantautor ha tret un disc on els beneficis seran per la Fundació Magone – Acció Social dels Salesians.

Durant els mesos de novembre i desembre del 2018, Pepe Vacas, cantautor, es va aventurar en la gravació d’un disc amb cançons pròpies. Aquestes cançons les va anar composant inspirat per històries quotidianes durant la seva vida. Així doncs, va aconseguir treure el seu primer disc ajudat de persones que van posar la seva veu o instrument musical.

Pepe, carregat de solidaritat i compromís amb els que més ho necessiten, va decidir que ell no volia treure cap benefici econòmic amb aquest disc. Per aquesta raó es va posar en contacte amb la Fundació Magone, ja que estava en coneixement de la missió de Magone i l’Acció Social Salesiana a Catalunya.

Un cop va finalitzar la gravació del disc va encarregar fer 300 còpies. Aquestes còpies les va anant distribuïnt gratuïtament a familiars, amics i gent interessada en la seva música. L’únic que demanava a la contraportada era que la gent, després de sentir el disc, li posès un valor econòmic i fes un ingrés al número de compte de la Fundació Magone.

Ara ja no disposa de més còpies en format CD, el disc es pot trobar a la nostra pàgina web a disposició de totes les persones que tinguin curiositat per la musica de’n Pepe. Ens consta molt de primera mà que les persones que ho han sentit han fet molt bona crítica de la feina feta. Si algú està interessat en sentir-ho ho pot trobar al següent enllaç:

www.fundaciomagone.org/disc-solidari/

Per part de la Fundació Magone estem molt agraïts de trobar-nos pel camí a gent com el Pepe Vacas. De tot cor, moltes gràcies pel teu gest!