21 d'Octubre de 2019

Concert benèfic i solidari amb ZING – Músiques del món

El proper divendres 20 de desembre a les 20h s'oferirà un concert solidari en benefici de la Fundació Magone al Teatre Pare Casals, de St. Esteve de Palautordera. Allà podreu gaudir de les melodies de Zing - Músiques del món.
9 de Maig de 2019

Dóna un pas més i col·labora en la Campanya “Primer, els últims”

Les entitats socials salesianes que la impulsem demanem la vostra col·laboració, ja sigui des del voluntariat, fent-se persones sòcies o amb donacions puntuals o periòdiques als projectes que duem a terme.
25 de Març de 2019

Pepe Vacas, solidaritat feta música

El cantautor ha tret un disc on els beneficis seran per la Fundació Magone - Acció Social dels Salesians.
14 de Gener de 2019

Treballadors/es del Banc de Sabadell es solidaritzen amb la campanya de Reis de la Fundació Magone

Per sisè any consecutiu el personal del Banc de Sabadell apadrina els regals de nens i nenes en desavantatge social.
13 de Desembre de 2018

Concert de Nadal Coral Xaragall 2018

Un any més, la Coral Xaragall organitza un Concert Benèfic de Nadal per recollir fons per la Fundació Magone del Salesians, que té com a objectiu finançar els […]