Nit Màgica Magone a la terrassa del Temple del Tibidabo

Més de 200 persones assisteixen a una nit molt especial en favor dels infants i joves més desfavorits en el marc de l’acció social dels Salesians a Catalunya.

Una nit clara, estrellada i amb una mica de vent va concentrar el dijous 28 de setembre a més de 200 persones en l’emblemàtic i significatiu Temple del Tibidabo de Barcelona per acollir la Nit Màgica Magone, amb la finalitat de recaptar fons pels infants i joves més vulnerables que s’acompanyen a través de l’acció social que realitzen els Salesians a Catalunya.

L’acte es va desenvolupar en un ambient de gal·la a la terrassa del Temple del Tibidabo, amb unes vistes espectaculars de Barcelona. El mag Ivan Larson va ser el conductor de la vetllada, que va combinar màgia i sensibilitat per les problemàtiques socials amb un objectiu ben clar, mostrar la tasca d’acció social que es duu a terme des de Salesians.

Raúl Lerones, director de la Fundació Magone va explicar que “ si volem que la gent ens estimi ens hem de donar a conèixer” fent referència a la necessitat d’eixamplar la base social de la Fundació, donant a conèixer las tasca que realitza la acció social dels Salesians a tot el territori català en favor dels infants i joves més desfavorits.

D’altra banda, el moment central de la nit màgica va ser quan quatre joves que han viscut experiències personals molt complexes es van sincerar davant els assistents i van explicar la seva valentia per tirar endavant amb les seves vides, acompanyats per educadors de diferents projectes dels Salesians que els han orientat i ajudat en aquest camí.

Col·laboració de “Els Amics de les Arts”

El colofó a aquesta gran nit solidària va ser la participació totalment solidària del grup musical “Els amics de les arts” que van tocar tres cançons en un entorn molt especial i emblemàtic com és el Tibidabo per a la ciutat de Barcelona. La seva música va emocionar i el públic es va rendir a tant talent i solidaritat.

Per tancar l’acte, la Fundació Jovent va oferir un piscolabis molt ben preparat a tots els assistents.