Montserrat Martí i Caballé compromesa amb la Fundació Magone – Acció social dels Salesians

El públic que ahir va assistir al Concert benèfic i solidari organitzat per la Fundació Magone – Acció social dels Salesians, s’acomiadava de Montserrat Martí i Caballé i la pianista Andrea Álvarez amb aplaudiments apassionats després d’una interpretació brillant.

I amb un objectiu molt clar, seguir impulsant “Històries Magone, històries de superació, il·lusió i esperança”.

La reconeguda artista catalana ens explica la importància d’involucrar-se en aquest projecte d’atenció als infants i joves més desfavorits dels projectes d’acció social dels Salesians.

Per la seva part, en Raúl Lerones, Director de la Fundació Magone també en feia una valoració molt positiva.

FES CLIC PER VEURE LES FOTOGRAFIES DEL CONCERT