Magic Show per la Fundació Magone a Salesians Horta

El col·legi Sant Joan Bosco d’Horta organitza el proper diumenge 29 de gener, a les 16 h, l’espectacle “Magic Show”, amb l’objectiu de recollir fons per a la Fundació Magone dels Salesians, que té com a objectiu finançar els projectes de les entitats salesianes que treballen en favor dels col·lectius més vulnerables, especialment els infants i joves. L’entrada-donatiu és de 5 € i els punts de recollida de les entrades seran a la recepció de l’escola, al Centre Juvenil-Martí-Codolar i el mateix dia a l’entrada del teatre.

Us hi esperem!