Fes un donatiu

Una altra forma molt senzilla de col·laborar és el de fer un donatiu  a la Fundació Magone per seguir impulsant moltes Històries Magone, històries de superació, il·lusió i esperança.

Prement aquí pots fer el pagament online amb total seguretat.

També podeu fer la vostra aportació directament al següent número de compte de CaixaBank:

IBAN: ES16 2100 1005 010200153722. Indiqueu NIF, noms i cognoms i dades de contacte per tal de poder enviar-vos el corresponent certificat.

D’altra banda, si ho prefereixes, també   pots descarregar-te la butlleta en .pdf, omplir-la i enviar-la per correu postal a Fundació Magone, Pça Artós, 4, 08017 Barcelona.