Fes-te voluntari

Sense el voluntariat, no podríem arribar a tants infants i joves que ho necessiten. Així que us animem a formar part d’aquest equip humà increïble que treballa de forma desinteressada per ajudar a tirar endavant els projectes per millorar les condicions de vida dels infants i joves més desfavorits de la nostra societat.

En funció del vostre perfil i interès podreu col·laborar directament en:

• Els projectes d’acció social.
  • Activitats de sensibilització de les problemàtiques infantils i juvenils.
  • Activitats de captació de fons perquè cap infant ni jove es quedi sense la seva oportunitat.
  • En la difusió als teus companys, amics i família de les accions que duu a terme la Fundació Magone.

Per a més informació pots contactar amb nosaltres omplint el següent formulari: