Èxit de solidaritat en la preestrena de la pel·lícula “El editor de libros”

Un total de 420 persones -el que permetia l’aforament del Cinesa Diagonal- no es van voler perdre ahir al vespre la preestrena solidària de la pel·lícula “El editor de Libros”. D’altres, que no van poder ser-hi presents, van col·laborar a través de la Fila 0. El 80% dels beneficis de la recaptació aniran destinats a la Fundació Magone, concretament a donar suport al projecte “Treball amb famílies” de les Plataformes d’Educació Social (PES) de Salesians Sant Jordi.

Abans de la projecció, Raúl Lerones, director de la Fundació Magone, va agrair la participació de tothom en aquesta empresa solidària i va animar a involucrar-se un pas més fent-se soci de l’entitat.