Dóna un pas més i col·labora en la Campanya “Primer, els últims”

Les entitats socials salesianes que la impulsem demanem la vostra col·laboració, ja sigui des del voluntariat, fent-se persones sòcies o amb donacions puntuals o periòdiques als projectes que duem a terme.

Impulsant la Campanya “Primer, els últims” estem les Plataformes Socials i les ONGD de Salesians de la Inspectoria Salesians Maria Auxiliadora. Som entitats que posem tota la nostra il·lusió, professionalitat i carisma al servei dels i les joves més vulnerables, amb la finalitat de millorar la seva situació i contribuir a un futur millor.

És per aquest motiu que des de la campanya Inspectorial us conviden a conèixer més a fons la nostra feina i col·laborar-hi de diferents maneres: oferint el vostre temps per al voluntariat, amb donacions puntuals o donant-vos d’alta com a soci/a. Ampliar la base social és un element fonamental per seguir consolidant i impulsant el treball de les nostres organitzacions al servei “dels últims”.

També volen demanar-vos la vostra col·laboració per donar suport econòmicament a aquests dos projectes:

1. “En camí cap a l’emancipació: suport a joves immigrants extutelats”

El projecte, liderat per les plataformes socials, pretén atendre i acompanyar a joves majors de 18 anys en el seu procés d’emancipació i autonomia: estudis, habitatge, medicaments, roba, etc. Molts d’ells van ser Menors no Acompanyats (MENAS) atesos inicialment per les administracions públiques i que un cop s’han convertit en extutelats no compten amb una xarxa de suport. Les nostres plataformes hi són per oferir-los aquesta oportunitat d’inserció sociolaboral en un moment especialment delicat en la vida de qualsevol jove.

Un projecte de: Fundación Don Bosco, Fundación Iniciativa Solidaria Ángel Tomás (FISAT) i Salesians Sant Jordi conjuntament amb la Fundación Magone.

Números de comptes per a donacions:

ES16 2100 1005 010200153722 (Salesians Sant Jordi – Fundació Magone)

ES23 2100 2850 59 0210023023 (Fundación Don Bosco)

ES95 2100 4475 19 02000019337 (Fundación Iniciativa Solidaria Ángel Tomás)

Posar a concepte: “Joves extutelats”

2. “Centre de promoció femenina a Burkina Faso”

Les ONG per al Desenvolupament treballen en la lluita contra la pobresa i per un desenvolupament humà i sostenible, amb especial atenció als drets de la infància i la joventut en els països més empobrits.

Actualment necessiten col·laboració per finalitzar el projecte “Posada en marxa del centre de promoció femenina per a joves en situació desfavorida en Koubri, Ouagadugú (Burkina Faso) “ de les Salesianes, per a l’alfabetització i la implementació de tallers de formació en cuina, costura, perruqueria i informàtica per a les dones més vulnerables de la zona.

Un projecte de: VOLS i Solidaridad Don Bosco.

Números de comptes per a donacions:

ES86 2100-1005-06-0200088779 (VOLS – Voluntariat Solidari)

ES62 2100 8688 7302 0004 8553 (Solidaridad Don Bosco)

Posar a concepte: “Projecte promoció femenina”