Disc solidari

El cantautor Pepe Vacas posa el seu art i la seva veu a benefici de la Fundació Magone. Treu a la llum el seu primer disc i vol que tota la recaptació sigui per l’Acció Social Salesiana a Catalunya.

La forma de col·laborar és molt senzilla: Primer descarrega el disc, escolta’l i deixa’t endur per les seves lletres, les harmonies, la seva veu… Després de sentir-lo has de decidir quina quantitat pagaries per ell. Un cop tinguis clar aquest import, el que sigui, pots fer un ingrés d’aquella quantitat al número de compte:

Fundació Magone - Acció Social dels Salesians

IBAN: ES16 2100 1005 0102 0015 3722

Indiqueu NIF, noms i cognoms i dades de contacte per tal de poder enviar-vos el corresponent certificat.