Cursa UNIRUN

El passat 23 de febrer a les 12.00h, Raúl Lerones, Director de Fundació Magone i Mónica Ribera, Directora de PES La Mina, van assistir a la presentació de la cursa UNIRUN, la Cursa de les Universitats.

Aquesta cursa està promoguda per 12 Universitats catalanes. El proper 6 de març tindrà lloc la segona edició. En el moment de la inscripció els participants poden contribuir amb 1€ a una iniciativa solidària que enguany serà per Fundació Magone, concretament pels projectes Centre Obert i Acompanyament de Joves que es realitzen a PES La Mina.

Aquest any, el padrí de la cursa és Mario Bruno Fernández (ex jugador de l’ACB), amb el que es vam poder fer una foto.

¿Quieres saber más de la carrera? entra en www.unirun.cat