Concert solidari amb l’artista Montserrat Martí Caballé

La Fundació Magone us convida a assistir al Concert benèfic i solidari a càrrec de la cantant Montserrat Martí Caballé, que tindrà lloc el proper dijous, 11 d’abril, de 2013, a les 21.00h, a la Basílica Santa Maria del Pi de Barcelona, ubicada al carrer Cardenal Casañas nº 16.

L’artista, acompanyada de la pianista Andrea Álvarez, interpretarà algunes Àries d’Òpera i Música Catalana. L’entrada donatiu és de 20 euros i per a sol·licitar-la/es podeu fer una transferència al següent número de compte:  2100-1005-01-0200153722. I indicar:  CONCERT + nom+cognoms.

Si no podeu venir també pots col·laborar amb la FILA 0 en el mateix número de compte.

Els diners que es recullin aniran destinats ajoves que han quedat exclosos del sistema formatiu reglat i, que a través de la preparació a proves d’accès als Cicles de Grau Mig, poden retornar al sistema. Per tant, amb aquests diners, volem donar continuïtat a allò que es va iniciar l’any passat, gràcies als donatius que es van recollir a través del Concert.

Us preguem que, en la mesura de les vostres possibilitats, el dia del concert pugueu arribar una mitja hora abans de l’inici, ja que per a l’accés, es farà un control a través del llistat d’assistents que disposarà l’organització.

Per a qualsevol dubte ens podeu contactar al telèfon: 93 407 23 30, de dimarts a divendres, de 10h a 14h, i per e-mail. a fundaciomagone@salesians.cat