Concert benèfic i solidari amb ZING – Músiques del món

El proper dissabte 16 de maig a les 21h s’oferirà un concert solidari en benefici de la Fundació Magone al Teatre Pare Casals, de St. Esteve de Palautordera. Allà podreu gaudir de les melodies de Zing – Músiques del món.

Zing emprèn un viatge per Europa, des de la mediterrània, fins a Rússia, assaborint i fent una tria de música de diferents indrets, cultures i tradicions,  sempre captivadora per l’essència, l’arranjament  i la sonoritat de les peces escollides, en tot moment adaptades al gust de les tres components.

El repertori esdevé un tast que convida a l’emoció melòdica i rítmica, i al gaudi sonor dels instruments que la interpreten, sovint en recintes de caire intimista i recollits, on l’acústica i la ressonància esdevenen òptimes per deixar-se portar amb la sensibilitat i el caràcter, a voltes popular, a voltes tradicional, que suggereix cada tema.

T’hi esperem!