Col·labora amb la Fundació Magone

Pots col·laborar amb la Fundació Magone de formes molt diverses. A continuació resumim les diferents opcions:

• 1€ al mes: amb tant sols un euro al mes pots ajudar a molts infants, joves i les seves famílies.
  • Fer-te soci: pots fer-te soci aportant la quantitat que vulguis.
  • Fer un donatiu: també pots realitzar un donatiu puntual fent un pagament online o a través del número de compte.
  • Fer-te voluntari: col·labora amb els diferents projectes socials dels Salesians.
  • Ets una empresa?: sigues una empresa socialment responsable.