AVÍS IMPORTANT: Cancel·lació Nit Màgica al Tibidabo

Molt a pesar nostre us comuniquem que demà, divendres 30 de juny a les 20h, a la Terrassa del Temple del Tibidabo, queda cancel·lat l’acte benèfic Nit Màgica.

Primer de tot dir-vos que no ha estat en cap cas responsabilitat del grup musical Sound Six. Ha estat una decisió de la Fundació pels motius següents:

• El primer motiu ha estat que no s’ha arribat a la xifra mínima esperada, just en aquests moments s’ha tancat la venda amb 130 entrades venudes (d’un total de 500 disponibles). Això creiem que desmereixeria al mateix grup i, de retruc, a totes les parts implicades en el desenvolupament de l’acte (Tibidabo, Fundació Jovent i Fundació Magone).
  • El segon motiu, menys significatiu, però que també ha estat un factor que ha influït en la decisió, ha estat la possibilitat real de pluges i tempestes en diferents moments del dia. No hi havia una sala tan gran per acollir a 130 persones més la gent que s’apuntés a última hora.

Així doncs, un cop presa la decisió, hem parlat amb Ticketea i, com que únicament estava previst la compra a través d’ells i no en taquilla, no hi ha problema en retornar els diners a la mateixa targeta amb la que s’han comprat les entrades (ens han dit que ho farien en un termini de 24-48 hores).

Resta agrair especialment al representant de les Sound Six i al mateix grup de noies la il·lusió i ganes de col·laborar que havien dipositat en aquest acte, i la seva disponibilitat per poder-ho reprendre al setembre (ja us confirmarem la data). També agrair a la Comunitat Salesiana i a l’administrador del Tibidabo el seu compromís i professionalitat en el procés de gestió de l’acte. I, per últim, unes paraules d’agraïment per la Fundació Jovent i la seva comprensió i flexibilitat en tot moment.

A tots aquells/es que ens heu seguit amb il·lusió i solidaritat amb la compra de l’entrada i també a tots i totes que sabem que us hagués agradat participar d’aquest acte, us diem un GRÀCIES molt gran. Penseu que molts granets de sorra fan platja!

Tant bon punt sapiguem la data del setembre us ho farem saber. Ara estem una mica tristos, però estem segurs que al setembre la Terrassa del Temple quedarà petita.

Molt bon estiu a tothom,

Raúl Lerones, director.