“Arte”: una obra de teatre solidària

Un grup de professors i educadors de l’Obra Salesians de Mataró representen una obra de teatre de Yasmina Reza a benefici de la Fundació Magone.

El passat diumenge 24 de novembre es va representar l’obra de teatre “Arte” de Yasmina Reza a càrrec d’un grup de l’Obra Salesians de Mataró. El lloc escollit per a la representació va ser el teatre del Col·legi Sant Josep dels Salesians de Rocafort.

L’entrada-donatiu era de 6€ a benefici de la Fundació Magone, entitat sense ànim de lucre, que busca sensibilitzar i cercar recursos per poder seguir duent a terme els Projectes d’Acció Social amb els infants i joves amb més risc d’exclusió social.

Aquest grup de teatre està composat per professors de l’Escola de Salesians Mataró; en Carlos Sicilia, que representava en Marcos, en Joan Pedrola, que feia el paper de Sergio i en Xavi Fusté, que es posava en la pell de l’Iván. A més, aquest grup de teatre està dirigit per l’educadora de la PES (Plataforma d’Educació Social) de Mataró, Laura Font.

La sessió s’inicià a les 18h amb un discurs d’en Raúl Lerones, Director de la Fundació Magone, donant gràcies als assistent i presentant-nos el vídeo de les “Històries Magone, Històries de Superació”. Seguidament, la Laura Font, directora de l’obra, ens va presentar la seva tasca amb el grup i finalment, es va iniciar la funció.

Felicitem de tot cor a la bona feina feta per la Laura, en Carlos, en Joan i en Xavi.