Acte Benèfic a La Sagrada Família

Estimats/des amics/gues de la Fundació Magone,

La Fundació Pronec organitza un acte benèfic en favor de la Fundació Magone – Acció Social dels Salesians. L’acte consisteix en una conferència a càrrec del Sr. Jordi Faulí i Oller, director de l’equip constructor de la Sagrada Família de Barcelona. L’acte es farà el proper dijous 25 d’octubre a les 21h a la Cripta de la Sagrada Família. Al cartell trobareu tota la informació per fer la reserva de localitats. Nosaltres des de la Fundació Magone disposem d’unes quantes entrades que podeu demanar a través del nostre correu electrònic.

Us hi esperem!