9 de febrer: Gran Gala Solidària Fundació Magone

Ja us havíem anunciat a través de les xarxes socials i de la web que us reservéssiu el proper 9 de febrer, a les 20:30 h,  per assistir a la Gran Gala Solidària de la Fundació Magone – Acció Social dels Salesians que tindrà lloc a l’Aribau Multicines (C/Aribau, 5, Barcelona).

L’objectiu ben clar i solidari: donar suport als projectes socials amb els infants i joves més desfavorits de Catalunya.

En Bruno Oro, el popular actor de Polònia, ens convida a participar a la Gran Gala, on també hi serà en Pep Plaza i en Mag Lari, i alguna sorpresa més que encara no podem desvetllar.

Ara mateix acabem de posar les entrades – donatiu a la venda (veure a sota) i us necessitem més que mai, per poder seguir impulsant moltes més Històries Magone, històries de superació, il·lusió i esperança.

Us demanem que en feu màxima difusió entre les vostres famílies, amics, coneguts, companys de feina, perquè us necessitem a tots perquè cap infant i jove perdi la seva oportunitat.

Compra d’entrades: https://www.ticketea.com/entrada-gala-solidaria-fundacio-magone/