28 de setembre: Nit Màgica Magone amb Els Amics de les Arts

La Fundació Magone dels Salesians de Catalunya et volem tornar a sorprendre! El proper dijous 28 de setembre, a les 20h, et convidem a participar d’un acte solidari que organitzem en favor dels infants i joves més vulnerables de Catalunya.

L’objectiu ben clar i solidari: donar suport als projectes socials amb els infants i joves més desfavorits que atenem als projectes Socials dels Salesians de Catalunya.

L’acte és realitzarà a l’emblemàtica terrassa del Temple del Tibidabo, amb unes precioses vistes de tota la ciutat de Barcelona i el bon temps que farà per aquelles dates.

Comptarem amb les actuacions del grup Els Amics de les Arts. També hi haurà una taula de joves explicant les seves experiències de superació, Joves Magone. Tot això presentat per Ivan Larson, Il·lusionista. A part podreu gaudir d’un còctel amb aperitiu preparat per la Fundació Jovent (Joves aprenents d’hostaleria de les Plataformes Socials Salesianes).

Podeu comprar les entrades a través d’aquest enllaç: https://www.ticketea.com/entradas-nit-magica-magone/

Us demanem que en feu màxima difusió entre les vostres famílies, amics/gues, coneguts/des, companys/es de feina, perquè us necessitem a tots perquè cap infant i jove perdi la seva oportunitat.

Compra aquí les teves entrades

ticketea